Запитання щодо ПАММ-системи

  • Навіщо потрібна і що собою представляє ПАММ-контактна інформація, яка вноситься після подачі заявки на участь у ПАММ-системі?

Це та інформація, яку отримують Ваші контрагенти з інвестування. Чи інвестуються гроші у Ваш рахунок, чи Ви інвестуєте кошти, Вам в автоматичному режимі висилається контактна інформація протилежного боку, і навпаки. Враховуючи, що Компанія тільки посередник в технічній частині, ця інформація дає можливість підтримувати зв'язок між учасниками процесів інвестування. Адже Компанія у взаєминах Інвестора і Трейдера тільки гарантує відсоток Трейдера і повернення грошей Інвестору, але не зачіпає інші сфери їхньої співпраці.

На сьогоднішній день тільки доларові рахунки, відкриті у брокера Інстафорекс, можуть реєструватися в ПАММ-системі. Якщо ж у Вас немає рахунку в доларах, його можна відкрити на офіційному сайті брокера Інстафорекс.

  • Я є ПАММ-інвестором, який підтвердив заявку на інвестування в ПАММ рахунки. Вона отримала статус «Очікує синхронізації». Що це означає?

Такий статус означає, що Ваші інвестовані кошти будуть зараховані в найближчому часі, оскільки час зарахування коштів фіксований - один раз на годину (в середньому).

  • Чому баланс мого рахунку ПАММ-Трейдера не збільшився після підтвердження нової інвестиції?

Після того, як Ви підтвердили інвестицію, натиснувши кнопку «Прийняти інвестицію», її статус змінюється на «Очікує синхронізації», і потрібно деякий час почекати, доки інвестиція буде зарахована на Ваш рахунок. Якщо у Вас вже є інвестиції в форекс, які очікують синхронізації, то всі вони надійдуть на Ваш рахунок одночасно.

  • Які я отримую гарантії, що трейдер не втратить всіх моїх коштів?

ПАММ-система від Інстафорекс не гарантує прибутковість торгівлі Трейдера, її основним призначенням є забезпечення технічної сторони відносин Інвестора і Трейдера. У тому числі, прийом і повернення грошей, а також моніторинг рахунків ПАММ-Трейдерів, що здійснюється автоматично. Таким способом гарантується достовірність інформації, що відображена в моніторингу Трейдерів, а також захист Ваших інвестицій від зняття Трейдером з рахунків. Крім цього, компанія Інстафорекс гарантує Вам можливість отримання своїх коштів з рахунку Трейдера на першу Вашу вимогу. Гроші будуть зняті з рахунку ПАММ-Трейдера і зараховані на Ваш впродовж 30-60 хвилин після подачі такої заявки (час залежить від того, коли відносно синхронізації подано запит).

  • Чи має можливість ПАММ-трейдер зняти мої гроші зі свого рахунку?

Для зняття ПАММ-Трейдеру доступна тільки частина його частки, що не задіяна в угодах. Інвестори від можливості зняття їхніх коштів Трейдером захищені ПАММ-системою від Інстафорекс.

  • Чи існує ймовірність миттєвого настання Stop-out на рахунку Трейдера після замовлення інвестором грошей до повернення?

Такий ризик існує в тому випадку, якщо частка інвестора - 90 % і більше, а самих інвесторів мало або навіть він один. Але система ПАММ-рахунків від Інстафорекс дає можливість приймати в управління гроші від необмеженої кількості інвесторів, що означає наявність безлічі часток на одному ПАММ-рахунку. І тому ймовірність одночасного зняття усіма інвесторами їх коштів дуже мала і обернено пропорційна їхній кількості.

Ні, такої можливості немає. Але можна без обмежень зареєструвати будь-який торгівельний рахунок, який був відкритий за партнерським посиланням.

  • Де можна переглянути прибуток на даний момент, який ПАММ інвестор може зняти з рахунку Трейдера?

У головному меню свого особистого кабінету переходите на сторінку «ПАММ-система», на якій вибираєте посилання «Мої інвестиції». Але Інвестор має можливість зняти тільки всю інвестицію. Можливість зняття кожної інвестиції окремо існує тільки тоді, коли на рахунок ПАММ-Трейдера зроблено декілька інвестицій меншого обсягу.

  • Скільки коштує послуга повідомлення Трейдера по СМС про нові надходження інвестицій на його рахунок?

Така послуга є безкоштовною, але існує обмеження - за добу максимум 10 СМС на один рахунок.

  • Чи є можливість для ПАММ-Інвестора бути власником партнерського рахунку, через який ПАММ-трейдер відкрив свій рахунок?

Не існує ніяких обмежень на сьогодні для отримання комісії з ПАММ-рахунку, але потрібно враховувати, що подібні рахунки підпорядковані загальним правилам партнерської програми від Інстафорекс.

  • Чи можу я, як ПАММ трейдер, змінювати розмір комісії, яку отримую з прибутку за управління грішми інвесторів?

Комісія, яку Ви отримуєте за управління, не може бути змінена. Вона встановлюється один раз при реєстрації рахунку в ПАММ-системі. Але Ви маєте можливість відкриття декількох ПАММ-рахунків з різними рівнями комісії.

  • Якщо я відправляю ПАММ-Трейдеру інвестицію, а він її не відкидає, але й не приймає, який термін дії моєї заявки, і коли гроші будуть повернуті на мій рахунок?

Кошти на рахунок Інвестора повертаються автоматично в тому випадку, якщо стосовно заявки на інвестицію Трейдер не робить ніяких дій протягом трьох діб (72 години). До того ж, Інвестор може достроково повернути свою інвестицію, якщо ПАММ-трейдер її ще не підтвердив.

  • Чи може ПАММ-трейдер анулювати свою участь в моніторингу (відключити ПАММ)?

Функція, що дозволяє скасувати участь Трейдера в моніторингу ( «Приховати рахунок в моніторингу» ) буде додана найближчим часом. А поки, у разі, якщо Ви бажаєте в ПАММ-системі виступити в іншій якості (Не Трейдер, а Інвестор, або навпаки), Ви можете просто відкрити новий рахунок, оскільки на кількість торгівельних рахунків в компанії Інстафорекс немає ніяких обмежень.

  • Чи можуть бонуси бути інвестовані на рахунок ПАММ-Трейдера?

Ні. Інвестуватися можуть тільки власні кошти.

  • Які особисті дані ПАММ-Інвестора доступні Трейдеру?

Номер рахунку Інвестора, а також адреса електронної пошти та номер телефону, які були вказані при реєстрації в ПАММ- системі.

  • Які особисті дані ПАММ-Трейдера доступні Інвестору?

У моніторингу обов'язково відображаються номер рахунку Трейдера, Yahoo і ICQ адреси, і назва його проекту. При додатковому дозволі Трейдера доступні також ім'я та електронна адреса Трейдера. Після інвестування існує можливість відображення додаткової інформації.

  • Чи доступно отримання бонусу на рахунок ПАММ-Трейдера?

Так, можливість отримання бонусу доступна.

  • Чи можливо зареєструвати торгівельний рахунок, на який вже було нарахування бонусу, як рахунок ПАММ-Трейдера? І що в такому випадку буде з бонусом?

Рахунок з зарахованими бонусними коштами може бути зареєстрований у ПАММ-системі, і форекс бонус при цьому скасовано не буде, а буде фігурувати як кошти Трейдера.

  • Якщо Інвестором отриманий бонус на його депозит, а потім цей депозит перераховується на рахунок ПАММ-Трейдера, анулюється бонус чи ні?

Ні, бонус не відміняється.

  • Де Інвестор бачить інформацію про комісію Трейдера, яку той отримує?

Розмір комісії Трейдера показаний в моніторингу, а після здійснення інвестиції - і в розділі «Мої інвестиції».

  • Після закінчення якого часу гроші, що вносяться власником рахунку, відображаються в моніторингу ПАММ-системи?

Для графіка оновлення раз на три години, а для моніторингу - до 10 хвилин (без урахування графіка).

  • Якщо ПАММ-трейдер залучений партнером, чи отримує партнер винагороду від його торгівлі?

Так, у звичайному режимі.

  • Чи може заявка на ПАММ інвестування бути скасована Інвестором?

Так, якщо ПАММ-трейдер її ще не підтвердив. Також Трейдер може відхилити заявку. Якщо ж трейдер не робить ніяких дій щодо заявки (не відхиляє і не приймає), вона автоматично скасовується після закінчення 72 годин.

  • Збиток на рахунку ПАММ-Трейдера розподіляється відповідно прибутку чи відповідно часткам, які беруть участь в торгівлі?

Збиток на рахунку ПАММ-Трейдера розподіляється відповідно до часток Трейдера і Інвесторів в рахунку. При цьому комісія, одержувана Трейдером за управління коштами, не враховується.